جستجو کردن

مایع سفیدکننده گلرنگ کد 11 با صرفه و اقتصادی

مایع سفیدکننده گلرنگ محصولی بسیار کارا برای ضدعفونی و سفیدکردن لباس هاست. این محصول با ویژگی بوی تند و شدیدی همراه است و برای پاکسازی سفیدکردن و رفع بوی نامناسب سطوح مختلف مخصوصا ایام خانه تکانی کاربرد فراوانی دارد.

یکی از مشخصات منحصر به فرد این محصول مشخصا برای پاکسازی لکه های مختلف است از آن جمله لکه های به جا مانده از روغن ها، لکه هایی با رنگ قهوه ای و لکه های آغشته به خون.

استفاده از مایع سفیدکننده گلرنگ به شما این امکان را می دهد آسانتر از قبل لکه های لباس ها را برطرف و پاکیزه کنید و به بافت پارچه لباس های خود آسیبی وارد نکنید.

مایع سفیدکننده گلرنگ

مایع سفیدکننده گلرنگ کد 11 با صرفه و اقتصادی

افزون بر توانایی خاص پاکسازی مایع سفیدکننده گلرنگ همچنین از قدرت سفیدکردن ویژه ای برخوردار است با به کار بردن این محصول لباسهای رنگی تان را به سفیدی خاصی تبدیل نموده و بطور مشهود از براق بودن آن ها لذت ببرید.

این مایع دارای ترکیبات و فرمولاسیون منحصر نسبت به  حفظ رنگ ها موثر بوده تا هر گونه صدمه ای  به رنگ های لباس تان وارد نگردد.

مایع سفیدکننده گلرنگ از جهتی توانایی رفع هرگونه بوی ناخوشایندی از سطوح مختلف را برای شما فراهم می کند. چنانچه هرگونه بوی ناهنجار ممکن است بوجود آیند می توان با این محصول نابود کرد و امروزه در ایامی از سال برای خانه تکانی و بوزدایی کاربرد فراوان دارد که این محصول گلرنگ برای تمیز کردن بسیار مفید است.

mceu 51889037241705218297969

مایع سفیدکننده گلرنگ کد 11 با صرفه و اقتصادی

دستورالعمل و نحوه کار با مایع سفیدکننده گلرنگ سهل و راحت است و فقط کافیست مقداری از مایع سفیدکننده گلرنگ را با سطوح آغشته نمود و با دستکش یا اسفنج نظافت کنید آنگاه با آب نیمه گرم شستشو دهید و خشک کنید چنانچه نیاز بود این مراحل را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

مهم است مایع سفیدکننده گلرنگ را از دسترس کودکان دور و در یک محیط خنک و خشک نگهداری کنید همچنین توصیه می شود دستکش مناسبی برای دستان بپوشید و دست های خود را کاملاً با آب و صابون شستشو دهید.

فلذا سفیدکننده گلرنگ با تمام ویژگی هایش مانند پاکسازی سفیدکنندگی و بوزدایی یک محصول مناسب برای تمیزی و خاص بودن زیبایی های مکان شماست. تمیزی بی نظیر و منحصر به فرد از قابلیت های محصول می توان نام برد.

در هر صورت قبل از بکاربردن مایع سفیدکننده گلرنگ مطمئن شوید که هر چیز لباس خود را وارسی کرده اید تا اینکه از تغییرات ناگهانی رنگ یا صدمه به بافت پارچه پیشگیری کنید.  اگر در نهایت درک کردید که محصول  متناسب با خواست شما است به یک  توصیه دیگر که ابتدا روی یکقسمت لباس تان از آن تست بگیرید و خروجی آن را ملاحظه کنید.

درضمن مراقبت خوبی در استفاده از این محصول در لباس های ظریف و آسیب پذیر از نوع حریر و انواع پتو داشته باشد توصیه لازم اینکه قبلا قسمت محدودی را قبل از شروع کار بررسی و تست بگیرید.

mceu 68376084221705218285260

مایع سفیدکننده گلرنگ کد 11 با صرفه و اقتصادی

اگر قصد به کار بردن مایع سفیدکننده گلرنگ را داشتید توصیه می شود موارد ایمنی در استفاده از دستکش های مناسب و ایمن را داشته باشید و دستان خود را نیز پس از کار به طور کامل با آب و صابون شستشو دهید تا اینکه از خطرات ناشی از نزدیکی با ماده سفید کننده جلوگیری کنید.

افزونتر توصیه میگردد مایع سفیدکننده گلرنگ از محیطی خنک و خشک برای حفظ و نگهداری برخوردار شود و از دسترس کودکان دور نگه دارید فقط زمان استفادهرعایت اندازه لازم ضروری است پس لازم است صرفه را با دقت رعایت کنید.

قصد ما در این مقاله کمک به آشنایی با مایع سفیدکننده گلرنگ بوده و به شما یاری خواهد داد از آن جهت که  از این محصول استفاده بهتری داشته باشید و لباسهایی تمیز و عاری از هرگونه کثیفی یا بو را تجربه کنید.

مایع سفید کننده گلرنگ

مایع سفیدکننده گلرنگ کد 11 با صرفه و اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *